Serielistan

Nu var det exakt 1 år sedan jag gick igenom den här listan på bloggen. Och det lär nog ha hänt en hel del eller vad tror ni? Konstigt vore det väl annars haha...Men låt oss kika på hur min Serielista ser ut för tillfället


Pågående serier som jag måste kolla ikapp på:
Pretty Little Liars
Once Upon A Time
Supergirl
Nashville
The Flash
Jane The Virgin
Suits

Avslutade serier/serier som jag sett klart alla avsnitt som finns:

Timeless
Knightfall
Poldark
Reign
Anne With An E
Gran Hotel
When Calls The Heart
Life Sentence
13 Resons Why
Las Chicas Del Cable
Chesapeake Shores
Fuller House
Gilmore Girls: A Year In A Life
Lost and Found Music Studios
Outlander
Rise
Riverdale
Great Brittish Castles
Shadowhunters
The Fosters
Unbreakable Kimmy Schmidt
Victoria
Baby Daddy
Bonnie & Clyde
Emerald City
Foyle´s War
Gilmore Girls
Girlboss
Gossip Girl
Hart of Dixie
Land Girls
Melissa & Joey
Mr. Selfridge
Open Heart
Pitch
Star Crossed
The Carrie Diaries
The Paradise
The White Princess
The White Queen
Morocco: Love In Times of War
Velvet

Serier som jag har gett upp:
The Vampire Diaries
The Originals

Serier som jag vill börja att se:
Dracula
Beauty & The Beast
Frankie Drake Mysteries
Godless
Gunpowder
Howard´s End
Medici
Jamaica Inn
The Lying Game
Tutankhamun


Tankar och Funderingar:
Just nu håller jag på med ett Pretty Little Liars maraton och när den är slut ska jag nog försöka ta itu med The Vampire Diaries och The Originals för jag saknar gänget. Men vi får se hur det blir. 

Favoriterna just nu:

Life Sentence, Timeless och Morocco: Love In Times of War

Vilka 3 serier skulle jag rekommendera någon att börja titta på?
Morocco: Love In Times of War om man vill ha en serie med starka kvinnliga karaktärer. 
Life Senctence om man vill bli förvånad då man tror att dena skulle vara en klyschig serie. 
Pretty Little Liars om man vill ha en serie där man knappt vet ut och in men ändå vill veta mer haha.