Nytt i Samlingen #2

Jag får börja det här inlägget med att be om ursäkt eftersom jag totalt glömt bort att visa mina nya saker till min samling. Men i April månad reste jag till London och såklart blev det en hel del nörderier som förskaffades in. Allt får inte plats i ett och samma inlägg tyvärr så det kommer fler inlägg denna månad, men så får det vara.

Vi börjar väl med filmerna samt böckerna som köptes in va? På Foyle´s köpte jag in 3 nya böcker och på HMV kom jag ut med 2 nya klassiker och musikaler. Guys And Dolls har jag redan sett men kände att jag behövde ha hemma i min samling och man måste ju erkänna att dessa omslag till filmerna är riktigt läckra! Blev otroligt sugen på att köpa hem fler klassiker eftersom även dem har dessa omslag. 

Har ni några tips på klassiker som måste ses? 

#1 - Emelie Karlsson

Såg Some Like it Hot för någon vecka sedan, med Marilyn Monroe. Den var jätte bra!

Stalking Jack the Ripper ser jag där också!! Så bra!! Tvåan är ännu bättre.

Svar: Har helt missat den filmen måste kolla upp den. Tack! :D
livinginfictionalworlds.blogg.se