Nytt I Samlingen #3

Nu har det ramlat in lite roliga saker igen. Daughter of the Siren Queen är den långt efterlängtade fortsättningen till min absoluta favoritbok (eller ja en av dem 5 största favoriterna) Daughter of the Pirate King som jag läste förra året. Det tog alldeles för lång tid att beställa hem den andra och sista delen i bokserien men nu är den äntligen här. Jag passade även på att beställa hem Carrie Hope Fletchers andra bok All That She Can See och när jag nu såg filmen The Kissing Booth och totalt förälskade mig i den så var jag ju tvungen att köpa hem boken den är baserad på. Ska bli spännande att läsa och se om det blir någon skillnad vilket jag har förstått att det är.
Sist men inte minst så köpte jag hem The Greatest Showman på DVD då jag ännu inte (skäms på mig) sett den. 

Har ni köpt in något roligt på senaste tiden? 

#1 - Elsa

Åhhh The Greatest Showman! Är nyfiken på att få veta vad du tycker om den.

Svar: Ja måste ta itu och se den snart!
livinginfictionalworlds.blogg.se