Låt mig presentera - Reviewblog


Varför gillar jag bloggen?
Jag gillar Elins blogg just eftersom den är så personlig. Det är enkelt att läsa, stilrent och alltid intressant innehåll. Många gånger har Elin tipsat mig om filmer som jag annars inte hade brytt mig om att titta på. Några som har blivit väldigt stora favoriter för mig idag. Älskar att man med vetskapen kan gå in på hennes blogg utan att bli spoilrad någonting som händer men ändå få så mycket information att man kan diskutera om man vill. 

 
Några favoritinlägg från bloggen?

Exempel 1

Exempel 2
Exempel 3


Varför ska just du läsa Elins blogg?
Denna blogg skall du läsa om du vill få tips, läsa helt spoilersfria recensioner och allt annat smått och gott från filmernas och seriernas värld. Du kanske vill hålla koll på kommande filmer på bio men glömmer alltid bort det? Oroa er inte för Elin har koll åt er!