Låt mig presentera - I Heart Fantasy



Varför gillar jag bloggen?
Jag älskar den här bloggen. Melanie är väldigt duktig på att blanda olika inlägg och hålla ett stadigt flöde som gör att jag varje morgon påväg till jobbet har något nytt och intressant att läsa om. Hon har även inspirerat mig att visa upp min egen samling här på bloggen varje månad (även om jag inte är lika duktig)
Melanie har även hållit i väldigt roliga tävlingar under åren som gör att jag alltid känner mig som ett barn på julafton. Är det min tur att vinna nu? Jag har haft turen att vinna ett superfint Fantastic Beasts paket just här. Tack Melanie för din fina blogg! 

 
Några favoritinlägg från bloggen?

Exempel 1

Exempel 2
Exempel 3


Varför skall just du läsa Melanies blogg?
Vill du ha en snygg och härlig sida där du dagligen kan gotta ner dig i filmernas, seriernas och böckernas värld, ja då är det här en blogg för dig. Dessutom bjuder Melanie på en hel del roliga och intressanta tävlingar som ni inte får missa. 
#1 - Anonym

Åh, vad glad jag blir! Is it okay to cry a little? <3 vad go du är!

Svar: Haha det är okej :D
livinginfictionalworlds.blogg.se