Låt mig presentera - Gilla Film


Varför gillar jag bloggen?
Elsa har verkligen allt man kan tänkas behöva när man läser en filmblogg. Det är långa recensioner som gottar in sig på allt man kan vilja veta om filmen hon sett nu och som även leder till diskussionsfrågor. Hon är även väldigt bra på att kolla på gamla klassiker vilket inte är så vanligt att folk bloggar om idag vilket är extremt roligt att läsa. Jag visste inte ens att jag var intresserad av hälften av det som Elsa skriver om på bloggen om jag ska vara ärlig. Men mycket har man att lära om sig själv när man läser hennes blogg! 


Några favoritinlägg från bloggen

Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3



Varför skall just du läsa Elsas blogg?
Det finns nog ingenting som inte går att finna hos Elsa. Det är TV, Film, Soundtracks, Klassiker, Listor, Animerat, Topplistor, Kändisar you name it, söker du efter det finns det på Elsas blogg!