Låt mig presentera - Fictional Em


Varför gillar jag bloggen?
Det är tack vare Emelie som jag har den här bloggen överhuvudtaget. Jag hade följt några film och tvbloggare ett tag men fick verkligen kontakt med Emelie och valde en dag att starta min alldeles egna. Så tack Emelie för det! 
Emelie är en fantastisk härlig bloggare som verkligen lägger ner tid på att få till sin egen lilla touch i varje inlägg och allting är alltid så stilrent. Det roligaste med att läsa Emelies blogg är att vi har väldigt lik smak när det kommer till serier och filmer så jag vet att det alltid finns något guldkorn som ligger och väntar bland inläggen. Och en och annan överraskning ibland som jag inte alls hade tänk att jag skulle gilla men som Emelie tipsat om och som träffat rätt. 


Några favoritinlägg från bloggen?
Förutom alla härliga samarbeten som vi haft tillsammans så måste jag slänga upp några extra inlägg som är värda att läsa. Inlägg som jag helt enkelt känner lite extra för av någon anledning. 

Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3


Varför skall just du läsa Emelies blogg?
Förutom alla ovanstående saker för att hennes blogg helt enkelt är fullproppad med tips på filmer och serier som du inte visste att du saknade i ditt liv!