Frågor & Svar: Pretty Little Liars

Jag startade denna tv-serie när den hade premiär på svensk tv för en evighet sedan men tappade bort mig så jag gav helt enkelt upp den. Men nu har jag precis haft ett tv-serie maraton med denna och tänkte, istället för att göra en enorm recension av alla 7 säsonger, så svara jag på dessa frågor.


Vad är det bästa med Pretty Little Liars?
Att det är ett högt tempo hela tiden. Att ingenting är som man tror och att man sitter som på nålar för att man undrar vad som skall ske härnäst. 

Favoritsäsong?

Säsong 5 och det endast på grund av att en hemsk sak händer och detta låter jättekonstigt med ni som har sett serien förstår när jag säger The Dollhouse. 

Favoritögonblick
Oj det finns många fina ögonblick i den här serien men måste säga att alla där Hanna slänger ur sig klockrena kommentarer är bland favoriterna. 

Favorit bland dem kvinnliga karaktärerna?
Jag måste svara Aria på denna fråga eftersom hon är väldigt lik mig till personen så jag fattade genast tycke för henne. Sedan är hon bara så sjukt cool och jag älskar alla hennes outfits.

 
En kvinnlig karaktär du ej tycker om?
Finns många personer i denna serien som man inte gillar men ärligt talat har jag väldigt svårt för Alison. 

Favorit bland dem manliga karaktärerna?
Ingen blir chockad om jag säger Ezra här va? Därför tänker jag nämna något helt annan, nämligen Jason. 

En manlig karaktär du ej tycker om?
Spencers pappa, jag klarar verkligen inte av honom fattar inte varför. 

Favoritpar?
Alla kommer hata mig nu men jag är bra nyfiken på hur det skulle ha sett ut om Aria och Jason blev tillsammans efter den där resan. Men såklart det är ju hon och Ezra som är grejen från sekund ett.

 
Karaktären du saknar mest?
Det var synd att Mike fick sådan liten del av serien, hade velat se mer av honom! 

Favoritplats i Pretty Little Liars?
Alla scener i skolan eller på caféet

Favoritvänskap?
Erhm Spencer, Hanna, Aria och Emily haha

Favoritcitat?
"Please, Jenna can't hear us, she's blind."

Favorit bland dem kvinnliga skådespelarna?
Lucy Hale

Favorit bland dem manliga skådespelarna?
Drew Van Acker

 
Bästa Gästskådespelaren?
Diego Boneta

En scen som fick dig att gråta?
THE DOLLHOUSE

Roligaste karaktären?
Hanna Marin

Något du önskade aldrig hände?
Händer så mycket hemskt i den här serien men Noels slut kom från ingenstans!