Säsongsrecension - Young & Hungry S2


Handling
Säsong 2 startar precis där den första säsongen avslutas och i denna säsong får vi följa Gabi och Josh samt de andra i gänget när dynamiken förändras. Gabi lämnar jobbet och reser till Kina tillsammans med Cooper och kvar är Josh som precis förklarat sina känslor för Gabi, på ett telefonmeddelande. Och vad händer när hon kommer tillbaka? 

Recension
Jag älskar verkligen denna serie och swishar förbi säsong efter säsong i ett nafs. Jag uppskattade verkligen denna säsong och att man fick se hur relationerna formas och ändras under resans gång. Vi fick även stifta bekantskap med en hel del nya karaktärer som jag tror kommer följa med oss in i den tredje säsongen. Var inte alls beredd på att se Jason som spelar Aiden i Life Sentence dyka upp haha men det var en väldigt trevlig överraskning!  Sedan hade vi ju Elliot och Allens söta historia som till slut slutade lyckligt! 

Favoritkaraktär och Varför?
Hur kan man inte älska Yolanda? Hon är bara så sjukt cool, har attityd och tar inte skit från vem som helst. Men samtidigt är hon så mysig mot Josh och Gabi och jag tror nog hon är den som shippar dem mest faktiskt. 

Förhoppningar inför Säsong 3
Att få se lite mer av Jake och Gabi, håller tummarna för att det ska gå bra med deras nya karriär men jag gissar på att Gabi snart är tillbaka hos gänget i lägenheten igen. Och ärligt talas så måste det ju bli end-game med Josh och Gabi även om det säkert kommer vara stormigt in i sista avsnittet av serien. Men är det inte lite det som gör serien så härlig att titta på?