Nytt i Samlingen #4

Som ni säkert redan vet så besökte jag London för inte så länge sedan. Primark är en livsfarlig affär att besöka om man är där, för de har superbilliga kläder, smycken, smink, inredning med mera och tonvis med nördkläder. Är man en Harry Potter och Disneynörd (och det är man ju!) så är det ett måste att besöka dessa affärer då dem alltid har billiga och snygga nördiga saker inom alla kategorier. Denna gång hade jag endast handbagage med mig men det lyckades ändå bli en tröja och ett par söta ljus som fick följa med hem, men dem kommer i nästa inlägg.

Här nedan kan ni se dem smycken som jag köpte på Primark denna gång. Jag älskar deras smycken, de är verkligen superfina och kostar från 1 pund och uppåt, dessa nedan kostade 3 pund styck vilket är ca 35 kr styck och det kan man ju absolut gå med på eller hur? Timeturnern snurrar precis som den riktiga och varför inte göra ett härligt statement med Musse Pigg när man ändå håller på liksom? Jag köpte även Alohomora halsbandet som har en flygande nyckel hängande ner samt en ny nyckelring med Honeydukes. Ärligt talat behövde jag inte en ny nyckelring men jag kunde inte motstå då den var så sjukt söt! 


Chipmuggen här nedan kostade 5 pund vilket motsvarar 58 svenska kronor, men för en sådan här charmig mugg i porslin kan man ju inte låta bli! I många fall är det hårdplast men Primark har allt mer börjat med porslinsmuggar, såklart har Chip sin lilla avskavda del på sidan också (tänkte dock inte på att fota just den sidan smart nog). Filmerna köpte jag in på HMV dock! 


Skorna nedan hade jag spanat in redan förra gången jag var i London men fegade ut att köpa. När mammas handväska gick sönder och hon köpte den matchande ryggsäcken för att få hem allt ja då passade jag på att köpa skorna också. Sedan fick jag ryggsäcken av mamma då hon inte använder dem. Visst är dem sjukt söta? 
Tyvärr finns dem inte kvar på hemsidan så jag kan inte kolla upp hur mycket dem kostade med har för mig att väskan och skorna kostade 10 pund styck så sammanlagt ca 230kr. 

#1 - Flisan

sv: den e verkligen sjukt bra :D

älskar skorna :D

Svar: Visst är dem söta? :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Felicia

Musse pigg-Pride halsbandet !!!! Fy vad fint

Svar: Visst var det snyggt, kunde inte låta bli när jag såg den!
livinginfictionalworlds.blogg.se