Första Intryck - Filmatiseringar av Böcker

 


The Hate U Give 
När boken släpptes så blev folk som galna. Den var slutsåld och svår att få tag på biblioteket och jag har fortfarande inte hunnit med att införskaffa den och läsa den. Har passat mig för att se denna trailer eftersom jag gärna velat läsa boken innan men nu kunde jag inte hålla mig längre!
Handlingen ser väldigt intressant ut och med så många bra skådespelare med Amandla Stenberg i huvudrollen kan denna nästan bara bli fantastisk! 




To All The Boys I´ve Loved Before
Den här boken har jag faktiskt läst och jag tyckte väldigt mycket om den. Jag var först rädd att det skulle vara en sockersöt typiskt ungdomsbok men blev positivt förvånad. Dock är jag lite rädd efter att ha sett den här trailern för den känns väldigt som en typisk ungdomshistoria och det var ju precis det jag inte ville med den här berättelsen! Dock roligt att se en hel del bekanta ansikten svepa förbi. 
 
#1 - Felicia

Så pepp på att Noah Centineo ska va med i to all the boys 😍

Svar: Ja ska blir riktigt roligt att se, han är inte riktigt som jag föreställde mig honom när jag läste men det kanske blir bra ändå :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Flisan

Dem vill jag se hehe :D

Svar: Samma här dem får gärna skynda på att ha premiär!
livinginfictionalworlds.blogg.se