Lilla Filmlistan

Jag fann denna lilla lista inne hos Elsa som bloggar på VI GILLAR FILM! och tänkte att den kunde vara rolig att göra såhär när Fredagslängtan kickar in. Ska ni se på något speciellt den här helgen? 

 
Senaste filmen jag såg: Pitch Perfect 3. Recension kommer senare. 

Senaste filmen jag såg på bio:
Paddington 2, så det säger en del om hur ofta jag går på bio haha 

En relativt ny film jag sett nyligen (men inte på bio):
Rebel in the Rye som jag verkligen kan rekommendera!

En gammal film jag sett nyligen och gillat:
Great Balls of Fire!

En klassiker jag sett nyligen och gillat:
Har egentligen inte sett någon klassiker på nytt men har sett om Northanger Abbey som jag älskar. 

Roligaste filmen jag sett:
Tyckte att nya Jumanji filmen var rolig. Recension på den kommer senare. 

Mest jobbiga/tragiska film jag sett nyligen:
Dunkirk, eller ja den var jädrans bra! 

En biofilm jag ser fram emot:
Love, Simon och An American In Paris Live

Tre gamla filmer som jag vill se:
Singing in the Rain, The Blind Side och Unbroken

#1 - Film&serier bloggen

Jag måste verkligen se på den nya jumnaji filmen snart !

Svar: Ja det tycker jag att du ska Dwayne The Rock Johnsson äger i denna! :P
livinginfictionalworlds.blogg.se