Säsongsrecension - Being Human S1


Bästa och Sämsta med säsongen:
Det bästa med denna serie är den känslomässiga resa som karaktärerna går igenom på olika sätt, annars märks det att detta inte är en storproduktion på alla sätt och vis. 

Säsongens Bästa och Sämsta karaktärer:
Mitchell är den som gör att jag verkligen vill fortsätta att kolla på denna serie i minst en säsong till, jag gillar även de andra två men ibland kan dem kännas lite...tama för att säga det på ett bra sätt. Helt okej karaktärer, dock ogillar jag starkt dem som ska vara onda för jag irriterar mig bara på dem och skådespelarnas val av agerande. 

Övriga Tankar och Känslor:
Jag ska ge denna serie en chans till och det är endast pga Aidan Turner annars kanske jag ger upp den, inte mig grej helt enkelt men vem vet det kanske ändras i säsong nummer 2. 
#1 - Seriemorsan

En serie som jag faktiskt inte har hört talas om. Kul!

Svar: Nä inte jag heller fören Elsa på GillaFilm snackade så mycket om den. Då var jag tvungen att börja titta! :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Elsa

Smaken är som baken haha! Hade missat denna recensionen på din blogg men kul att läsa ändå :)

Svar: Ska försöka ge säsong 2 en chans snart :D
livinginfictionalworlds.blogg.se