Säsongsrecension - The Fosters S4

 
Bästa och Sämsta med säsongen: Det bästa med säsongen måste vara att den är så dramatisk. Man blir genast inslängd i handlingen och man vågar knappt titta bort en sekund i rädsla för att missa något. Jag älskar hela handlingen kring Nick som jag tycker gör att serien får ett uppsving igen. Sämst med säsongen är väl att det blev mid season finale mitt i en allvarlig scen men jag kan ju även förstå tanken med att suga på spänningskaramellen lite till. 

Säsongens Bästa och Sämsta karaktärer:
Jag gillar de flesta karaktärerna även om de går igenom tuffa saker och kanske inte tar de bästa besluten. Dock har jag helt tröttnat på Lena och Stef och lider verkligen igenom alla scener med dem. Jättekul att få lära känna Gabriel och jag hoppas verkligen att den storylinen kommer att få fortsätta ett bra tag till. 

Övriga tankar och känslor: Hur coolt var inte musikalavsnittet? Visst jag är en musikalnörd men hade aldrig trott att en musikalisk Romeo & Julia resa kunde bli så häftig! Wow Brandon Wow! 
Jag älskar verkligen den fjärde säsongen av The Fosters och ser fram emot att se vad som händer när den fortsätter senare. Säsong 4 kan vara den bästa säsongen någonsin i serien.