Säsongsrecension - Grand Hotel S2

 
Bästa och Sämsta med Säsongen: Handlingen, Karaktärerna och skådespelarvalet i denna serie är helt fantastisk så jag kan endast säga dem. Det är ett sådant högt tempo hela tiden och ändå känner man att man vill ha mer. Det händer så mycket i den andra säsongen. Ett mystisk brev dyker upp, en karaktär blir utsatt för mordförsök, brott avlöser varandra samt att det är kärleksbekymmer och sorg blandad med extrem glädje. Perfekt! 

Säsongens Bästa och Sämsta Karaktärer:
Återigen Julio och Andrés är fantastiska karaktärer, men även Alicia och förvånadsvärt Javier som växer till sig otroligt mycket i den andra säsongen. Det inkommer även nya karaktärer så som Camila som jag verkligen gillar. Sämst är återigen Dona Theresa, Belen och Diego samt att jag måste lägga till Sofia. Dock gör skådespelarna ett fantastiskt jobb med dessa karaktärer.
 
Övriga Tankar och Känslor: Säsongsavslutningen var inte okej alls! Slänger mig genast över säsong 3 som även är den sista. Och jag gör det med vemod för jag älskar denna serie, jag vill bara ha mer men samtidigt vill jag inte att det tar slut!

#1 - Flisan

sv: jamen eller hur :D

inte sätt denna serie!

Svar: Då tycker jag att du ska börja :P hehe
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Saras serieblogg

Det här är en serie jag är så himla intresserad av! Är lite avskräckt p.g.a. avsnitten verkar vara långa och så är det ju spanskt tal.

Svar: Åh det märker man inte alls av kan jag meddela, efter första och andra avsnittet hörde man inte spanskan längre och på Netflix finns den ju textad riktigt bra. Saker händer hela tiden i den här serien så ett avsnitt säger bara poff så är det slut :D Kan verkligen rekommendera den! :D
livinginfictionalworlds.blogg.se