Premiär: The White Princess

 
Till och börja med måste jag nämna att detta inlägg är skrivet på min telefon så utseendemässigt kanske det inte blir det finaste som jag gjort. 
 
Jaha då var premiäravsnittet av The White Princess över då och vad tycker jag? Hmm inte en lätt fråga denna gång för jag VILL gilla denna serie. Men jag hade lika svårt för storyn och karaktärerna i serien som jag hade när jag läste boken och då ska ni veta att boken är värre händelsemässigt än vad serien var. Älskar dock alla val av kostymer och inspelningsplats! Men om det fortsätter såhär kommer jag att ha svårt för den här serien. Och om den följer boken till pricka får vi se massor av ilskna miner och hämndactioner framöver och inte mycket mer. Men jag håller humöret uppe och hoppas på en bättre vinkling i nästa avsnitt! 
Förlåt måste klaga på en sak till nu. Men valet av skådespelare för Lizzie känns bara så fel! Skulle hellre ha velat se skådespelerskan som spelar hennes syster i den rollen och tvärtom. Så klagomål slut haha. 
#1 - Flisan

sv: ja eller hur :)

får se om man tar och ser denna :)

Svar: Den kan bli bra bara jag som var negativ inför första avsnittet :P
livinginfictionalworlds.blogg.se