Inget Internet = Ingen Bloggning

Nyss hemkommen från mitt landställe varpå bloggningen har varit lite si och så. Men jag hade ingen bra internet och appen strulade hela tiden, jag fick inte kopierna länkar och text så ja det fick bli lite som det blev helt enkelt. Nu är jag hemma för imorgon ska jag gå på ett event och sedan drar familjen vidare på semester ytterligare en vecka innan vi avslutar starkt uppe på landet och morfars födelsedag. Därför kommer uppdateringen att ligga lite lågt framöver, även om jag ska försöka att förbereda lite inlägg. Jag kommer nog tyvärr inte att kunna delta i Veckans Film vecka 30 då jag inte har möjlighet till att se den men ska försöka se den i efterhand och recensera.

Hoppas att er sommar är riktigt bra! Har ni gjort något kul?

Ville bara tipsa om att CDON har Sommarrea just nu och jag har precis beställt hem lite saker, men vad får ni se när dem anländer.

För att komma till Rean tryck här