Favoritskådespelare 2 - Lucy Hale

 
Lucy Hale var den jag genast föll för när jag började se på Pretty Little Liars. Hennes karaktär Aria var en stor favorit och det dröjde inte länge innan jag fastnade för Lucy Hale som skådespelare och artist. 

Ned´s Declassified School Survival Guide
Secrets of a small town
Drake & Josh - Sett men inte insett att Lucy var med i den haha
O.C
Bionic Woman
American Family
Magi på Waverly Place
Systrar i Jeans - Andra Sommaren
The Apostles
Privileged
Fear Island
Ruby & The Rockets
Sorority Wars
Private Practice
CSI: Miami (kan ha sett det men inget jag minns)
Scream 4
A Cinderella Story 3 
Tingeling - Vingarnas Hemlighet
Hey Tucker!
Baby Daddy
How I Met Your Mother
Backstage Diaries
Pretty Little Liars
Dude (Ej utkommen ännu)


Favoritfilm -  A Cinderella Story 3
Favorit TV-serie - Pretty Little Liars

Inser att jag har en hel del att titta ikapp på nu när jag ser denna listan. Sedan kanske jag inte ger mig in på barnfilmerna men det får tiden utvisa.
#1 - Saras Serieblogg

Hon är så vacker!

Svar: Ja verkligen :D Och riktigt bra sångare med :)
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Emelie Karlsson

Jag trodde det första jag någonsin såg med henne var Pretty Little Liars - men insåg sedan när jag läste lite att det var hon som var huvudrollen i den sista Cinderella Story filmen! Haha, blev helt chockad. Men hon är så vacker! Aria är lugnt en favorit på PLL

Svar: Jo det var nog samma här eller jag minns henne från systrar i Jeans filmen men för mig kommer hon nog alltid att vara Aria :P det var riktigt där jag fick upp ögonen för henne.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Emelie Karlsson

Juste - har du sett att det kommer en fjärde Cinderella Story? Tänker alltid se dessa hur gammal jag än är haha. Den heter "A Cinderella Story: If the shoe fits"

Svar: Nej det visste jag inte, när har den premiär? Nä kommer alltid att gilla alla dem filmerna oavsett hut gammal jag blir.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#4 - Emelie Karlsson

Om jag kommer ihåg rätt ska den vara straight to dvd och ha premiär i höst. Sedan visas den på Freeform nästa år. Tror jag!

Svar: Okej men jag får hålla utkik då :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#5 - Felicia

Hon har väl bara en jätten liten roll i drake & josh? Har sett de flera gånger nämligen :)

Svar: Minns inte så mycket men det tror jag :P
livinginfictionalworlds.blogg.se