Säsongsrecension - Suits S4


Säsong 4. Säsongen jag kallar Harvey VS. Mike: Maktkampen. 

Förutom att Harvey och Mike är som två småbarn som tävlar mot varandra och ska försöka vinna i allt så växer något farligt fram mellan Rachel och hennes ex Logan i säsong 4. Något som jag tycker gör att serien får ett uppsving och inte bara nöter på i gamla invanda fotspår. Det dyker även upp nya spelare i leken som utnyttjar situationen mellan Mike och Harvey och spelar ut dem mot varandra. Louis går igenom sitt livs största arbetskris och blir riktigt farlig på advokatbyrån. 

Bättre eller sämre än Säsong 3 - Bättre, det är mycket som händer i denna säsong!
Favoritship -
Kan det någonsin vara någon annan än Harvey och Donna? 
Favoritavsnitt - Avsnitt 15: Intent
#1 - Micaela

Sv 1: Ja, verkligen! Jag älskar också kemin mellan tex Clary och hennes mamma, Clary/Luke, Luke/Simon, eller ja jag menar alla som har nån relation osv :)

Sv 2: Haha! Jag älskar HP filmerna och det kommer jag alltid att göra. Men som sagt så gillar jag denna filmen mer. Håller med om Eddie, han är så perfekt som Newt! Jag ser fram emot att läsa boken när den släpps på svenska i vår! :D

Sv 3: Åååååh så du var där i Stockholm!? Jag är så avundsjuk! Jag fick veta typ bara en vecka innan att han skulle dit och då hade jag inga pengar! Skulle lätt ha åkt dit. Fan vad sur och deprimerad jag var att jag missade chansen att träffa honom :( Åh ja, jag saknar Lincoln så mycket! Säsong 4 kommer att kännas så tomt utan honom!

Sv 4: Verkligen spot on! Fin film, verkligen! Jag har hunnit se flera hallmark filmer sen dess och recensionen ska komma så småningom :)