Premiär: Life Sentence

 
Vad handlar serien om?
När Stella får reda på att hennes obotliga cancer nu är mirakulöst botad, så måste hon börja ta itu med dem beslut hon tog medans hon trodde att hon var döende. 

Vad tyckte jag efter premiäravsnittet?
Jag gillade den här serien. Premiäravsnittet kändes som en liten film, från början till slut och jag ser fram emot att få lära känna karaktärerna mer under resans gång. Jag var inte beredd på att skratta så många gånger, då jag mer trodde denna skulle bli en djupt drama. 

Intressanta karaktärer?
Nu har vi ju inte fått lära känna så jättemånga karaktärer på djupet ännu men jag gillade väldigt många. Gillade att dem fick säga konstiga helt naturliga saker i känslomässiga situationer, vilket fick det att kännas mer jordnära än tillgjort. Jag gillade direkt Aiden som är brodern i familjen som redan nu inte verkar ha haft det lätt och verkar ha tagit allt väldigt hårt. Jag hoppas att man genom säsongen får se honom växa och ta sig genom allt. 

Kommer jag att fortsätta följa den?
Jag kommer absolut att fortsätta se serien, för jag är väldigt nyfiken på vad som komma skall. Kommer äktenskapet att hålla mellan Stella och Wes till exempel, kan tänka mig att det kommer in lite andra killar längst med vägen bara för att skaka om i förhållandet lite.
#1 - Film&serier bloggen

Just det, den här serien har haft premiär. Måste se, NU!

Svar: Ja du måste ge den en chans i alla fall :D
livinginfictionalworlds.blogg.se