Säsongsrecension - Grand Hotel S3


Bästa och Sämsta med Säsongen: Den sista säsongen var minst lika bra som de föregående, man kanske började ana vem som var mördaren mot slutet men även slutet gjordes på ett så bra sätt att jag inte ens hann tänka på avslutningen förens i den sista scenen. Att säga att jag älskar den här serien är ett understatement! 

Säsongens Bästa och Sämsta karaktärer:
Något som jag gillat mycket i denna serie är att karaktärerna ändras lite smått hela tiden, i den sista säsongen står nog den största förvandlingen hos Dona Teresa själv. Men det händer så sjukt mycket som sagt att alla karaktärer går igenom någon sorts förändring. På gott och ont. Några nya karaktärer presenteras även i den sista och det görs ju så bra! 

Övriga Tankar och Känslor:  Varför var serien tvungen att ta slut!? 3 säsonger försvann ju i ett nafs och jag kommer verkligen att sakna den. Dock är det skönt att den slutade på topp! Ska försöka samla mina känslor och tankar ett tag framöver innan jag och min kära mor bestämt oss för att starta denna serie från början tillsammans för vi har inte haft något serie att se tillsammans sedan Downton Abbey och då var ju denna perfekt! 

#1 - Flisan

sv: ja jag älskar den serien :D