Säsongsrecension - Young & Hungry S4

 
Handling
Gabi befinner sig på flygplanet, redo att göra allt för att vinna tillbaka Josh. Men när hon upptäcker att han redan har sällskap och själv finner en oväntad vänskap i form av en annan resenär som precis blivit dumpad vid altaret, bestämmer dem sig båda två för att låtsas vara gifta och åka på hans smekmånad utomlands ändå. Men vad händer när Josh får reda på sanningen och letar upp Gabi?

Recension
När en serie får gå ett tag så händer det att kvalitén dalar något och det är så jag känner med säsong 4. Jag gillar som vanligt värmen och humorn men storylinen var inte speciellt intressant förens mot de sista avsnitten när vi fick se Elliot och Allen adoptera en flicka och när Sofia fick ett nytt jobb hos Lauren. Men annars tycker jag att det var rätt ointressant säsong. Det hände inte mycket som inte vi sett innan. 

Favoritkaraktär och varför?
Jag måste säga Sofia och Elliot här för det är dem som haft en bra storylines.  

Förhoppningar inför säsong 5?
Att det handlingsmässigt kommer att ske mer med karaktärerna. Kanske introducera några nya karaktärer. 
#1 - Elsa

Jag såg några avsnitt för några år sedan, när serien var helt ny. Tyvärr tittar jag inte längre på andra streamingsajter än Netflix, viaplay, c-more och hbo, och den finns inte där så vitt jag vet. Men har länge varit sugen på att se mer, det är ganska skönt att ha en lättsam komediserie att titta på och det finns alldeles för få som jag faktiskt tycker är okej att titta på tyvärr... Men så vitt jag minns var Young and Hungry ett mysigt tidsfördriv :)

Svar: Så var det för mig med men kände att nu var det dags att ta itu med den. Den är helt perfekt när man vill ha någon lättsamt men underhållande :)
livinginfictionalworlds.blogg.se