Veckans TV - V.12


Baby Daddy 6x02 - Pro and Con: Yes i detta avsnitt gör Brad det som vi alla älskar honom för, han är bara sitt eget korkade och underbara jag. Dock så hamnar han i fängelse och Bonnie samt Riley måste sammarbeta för att få ut honom, om det fungerade? Ja fortsättning följer helt enkelt. Ben och Tuckers vänskap hamnar på glid då Ben hellre vill ha rätt angående att kvinnan Tucker dejtar är en prostituerad, än att han tänker på Tuckers känslor. Allt detta görs med värme och humor och det är just därför jag älskar den här serien! 

 
 

The Fosters 4x17 - Diamond in the Rough: Steph får ett nytt uppdrag och träffar under denna tid en ung kvinna vid namn Diamond som är offer för human trafficking. En intressant storyline som kan bli bra om det görs rätt. Men det bästa med detta avsnitt måste vara att man fick en hel del syskonscener mellan Jesus och Mariana. Scenen i skolan och när dem sitter och läser sagan tillsammans var riktigt vackra scener. Samtidigt knakar det i fogarna i Callies och AJs förhållande, något som jag inte alls är intresserad av längre, de är så tråkiga tillsammans. Jag hoppas att Brandon och Callie hittar tillbaka till varandra eller att en ny karaktär hittar in i serien för hennes skull. Annars är serien rätt så seg just nu, hade hoppats på fler Nick avsnitt under säsongen men så verkar det ju inte bli. Vilket är tråkigt för hans historia är den jag hade velat följa och veta mer om. 




Reign 4x06 - Love & Death: Okej jag vet att jag inte borde gilla Darnley men jag kan inte låta bli och det är helt och hållet skådespelaren Will Kemps fel för att han alltid är så charmig. Och Adalaine och Will hade väldigt bra kemi tillsammans i dem scenerna, har saknat Mary och hennes kärleksaffärer. Jahapp och då har Leeza kommit på sanningen om Charles och att han faktiskt har försvunnit undra nu vad som skall hända, hon är ju oberäknerlig så det kan bli intressant. Tråkigt att Leith valde att försvinna från Hovet men det kan man ju faktiskt förstå, även om hon inte inser det så har Claude och Luc verkligen något tillsammans och dem är ju gifta. Längtar som vanligt tills nästa veckan. Förresten är det bara jag som shippar Greer och James? 

 
#1 - Emelie Karlsson

Meen vad fint med Greer och James!!! Största shippet just nu nästan, haha

Svar: Ja de är jättefina tillsammans men de är ju så bra som vänner också men ändå...det bara finns något där mellan dem! :D
livinginfictionalworlds.blogg.se