Lista - Just Nu

Då gör jag ett nytt försök i att publicera denna lista. Gjorde den för ett tag sedan då jag hittade den inne hos Emelie men när jag publicerade den från telefonen stod det bara error över hela sidan istället för det jag skrev skumt nog, men nu gör jag ett försök till...Just nu listan:

 
Favoritserie just nu? Jag vet att den tekniskt inte går just nu men Grand Hotel!
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? The Fosters, det är inte att den är dålig bara det att den står och stampar på exakt samma ställe hela tiden, men den är fortfarande riktigt bra
Serie du ser fram emot just nu? Snart börjar Baby Daddy igen!
Serie som helst kan avslutas just nu? The Vampire Diaries, vilket den faktiskt håller på att göra, då ska jag försöka ha ett TVD maraton med dem sista 2 säsongerna som jag missat.

 
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Lady Ev
Manlig favoritkaraktär just nu? Jack
Favoritpar just nu? Julio och Alicia
Favorit vänskap just nu? Jughead och Betty visst dem är söta som par med men gillar deras deckarklubb!

 
Film du ser fram emot just nu? Skönheten och Odjuret
Bok du läser just nu? Arvet Efter Dig av JoJo Moyes. 
Favoritskådespelerska just nu? Adalaine Kane
Favoritskådespelare just nu? Yon Gonzalés!! Vilket ni kommer att få ta del av om ett tag haha. 

#1 - Emelie Karlsson

Kul att läsa svaren!!

Svar: Roligt att höra. Tack för en fantastisk kul lista att svara på. Alltid kul att finurla lite :D
livinginfictionalworlds.blogg.se