Premiär: Riverdale



Då var första avsnittet av Riverdale avklarat och jag tror att detta är en serie som jag kommer att följa slaviskt från och med nu, något som jag inte kände innan. Det var en intressant story även om det kändes lite väl tamt skådespelarmässigt här och där, men kom igen det var börja första avsnittet så det kommer säkert att bli bättre på den fronten. Roligt var det att se ett bekant ansikte dyka upp i rutan i form av Marisol Nichols som spelade huvudrollen i prinsessan och marinsoldaten som jag tipsade om för ett tag sedan, hade ingen aning om att hon skulle vara med i denna. Längtar till nästa avsnitt.

Fråga: Var det bara jag som märkte att dem verkat använda samma inspelningsplats som Twilight filmerna vilket är lite roligt om det är så med tanke på att det stod Twilight på skylten där i början?

#1 - Emelie Karlsson

Hoppas denna serie kommer bli så bra som det verkade i det här första avsnittet!

Svar: Ja samma här :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Film&serier bloggen

Jag gillade det första avsnittet, hoppas verkligen att dem fortsätter i samma stil. Då kommer jag definitivt att fortsätta kolla!

Svar: Ja jag med.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Celine

Tyckte den var helt okej, ser fram emot nästa avsnitt! :)

Svar: Samma här :D
livinginfictionalworlds.blogg.se