First Look: The White Princess

Nu i veckan som var släpptes de första officiella promo bilderna från The White Princess och det ser ju riktigt bra ut om ni frågar mig. Ännu har serien inte fått ett officiellt premiärdatum men jag hoppas att det kommer upp snart för jag är så sjukt nyfiken på den här serien så det inte är sant! 

#1 - Emelie Karlsson

Vad bra allt ser ut! Det är bara "huvudbonaden" (https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d4/ce/df/d4cedfbb8d39dac95834546628a4ae6e.jpg) som saknas, så är allt exceptionellt!

Svar: Ser riktigt bra ut är dock lite anti att dem valde den mörka bakgrunden till alla bilder dvs svart men annars ser allt toppenbra ut. Hoppas premiärdatum kommer snart!
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Flisan

sv: jamen verkligen :D

åh denna har jag inte hört talas om :D

Svar: Tror den kan bli bra, men jag vet inte om man kanske får mer utav historien om man sett The White Queen innan. Kan rekommendera den serien om du inte sett den :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Flisan

sv: haha aww, men jag såg en intervju med Ricky han som spelar Lincoln där han förklarar vrf och allt och det är pga att typ producenten behandlat honom illa och typ mobbad honom och då ville han inte längre vara kvar i serien. så himla tråkigt!

White Queen har jag faktiskt inte sätt heller hehe :P

Svar: Då tycker jag att du ska se den, jättebra kostymdrama om en av de största kusinkrigen i engelsk historia. Dessutom är det bara en säsong så det går snabbt att se. Tror det är 8-10 avsnitt bara.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#4 - Flisan

sv: ja hans karaktär var en viktigt karaktär! jag är så sjukt avundsjuk på att du har träffat honom hehe, vart träffade du honom? :D

Svar: Han var en av gästerna på årets Comic Con :D
livinginfictionalworlds.blogg.se