#1 - Emelie Karlsson

Okej, måste verkligen kolla ikapp Outlander!! Så taggad haha

Svar: Det tycker jag att du ska göra :) den är riktigt bra
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Film&serier bloggen

som jag längtar, verkar bli riktigt spännande!

Svar: Ja verkligen måste hinna läsa boken innan bara :P
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Karin

Måste verkligen se ikapp Outlander!

Svar: Det tycker jag. Sååå bra!
livinginfictionalworlds.blogg.se

#4 - Katrine Larsson

Varför går Claire bland massa döda kroppar? måste ha missat något eller kanske borde läsa boken, haha.

Svar: Har du sett säsong 2? Vill inte spoilra annars :P
livinginfictionalworlds.blogg.se

#5 - sandra

längtar, voyager är min favorit tror jag av outlanderböckerna så har höga förväntningar!

Svar: Spännande jag har ännu inte hunnit med att läsa boken men vill gärna göra det innan serien börjar igen :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#6 - Katrine Larsson

Ja, jag har sett säsong 2. Men måste alltså ha missat någonting.

Svar: Jag kan tänka mig att detta är efter att hon gjort det hon beslutade i sista avsnittet och att det kanske är slutet på det stora slaget hon kommer in på just på denna bild.
livinginfictionalworlds.blogg.se