Så Mycket Bättre

 
Äntligen var det dags för en ny omgång av Så Mycket Bättre och årets upplaga verkar bli en ruggigt bra en. Redan efter första avsnittet är jag som förtrollad. Första avsnittet var Tommy Nilssons dag och tolkningarna var riktigt intressanta. Min favorittolkning efter det första avsnittet blev den fina tolkningen av Öppna Din Dörr som Jill Johnson gjorde. Men jag har en stark aning om att Dannys tolkning kommer att växa när man får höra den ett par gånger. Har ni någon favorit?

Jill Johnson - Open Your Heart
Danny Saucedo - Snacket på Stan 
#1 - sandra

Jag tyckte bäst om Jill, älskar den kvinnans röst!

Svar: Ja hon är en riktig bra sångerska :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Kommer bli en bra säsong tror jag. Jills var nog bäst men tyckte om Magnus också och Danny har jag ju gillat innan detta(han verkar så snäll) så hans var bra också. Älskade när de dubbade första "så mycket bättre"-avsnittet. Tycker Tommy Nilsson verkar väldigt rolig också så det var otroligt positivt.

Svar: Ja det tror jag med. Gillade också Magnus men den stack inte riktigt ut bland mängden tyvärr. Tommy verkar vara riktigt kul som du säger. Ser fram emot nästa avsnitt!
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Emelie Karlsson

Tyckte mest om Jills jag med! Tror den här säsongen kan bli jätte bra faktiskt, vilket är roligt då de senaste har varit ganska tråkiga. Är helt dödsförälskad i Tommy Nilsson!!! Haha

Svar: Ja jag ser fram emot den med spänning. Ja Tommys dag var kul och man fick se lite av honom även om hans liv varit mycket tufft.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#4 - Film&serier bloggen

Känns så tråkigt att jag missade första avsnittet av så mycket bättre, skulle ha varit kul att höra Jills version !

Svar: Ska finnas att kolla på Tv4 hemsida om du vill se i efterhand.
livinginfictionalworlds.blogg.se

#5 - Anonym

Missade avsnittet i lördags, men har tänkt att se det snart. Men även jag hoppas att den här säsongen blir bra. :)

#6 - Katrine Larsson

Missade avsnittet i lördags, men har tänkt att se det snart. Men även jag hoppas att den här säsongen blir bra. :)

Svar: Då har du något att se fram emot :D
livinginfictionalworlds.blogg.se