Nytt Till Filmhyllan

Jag har haft en hel del att göra nu ett tag plus att det hänt lite tråkigheter så jag har känt att bloggen inte varit ett prio ett om man säger så. Nu har jag hittat tillbaka igen och tänkte börja med att visa lite nytt som jag fått hem på senaste tiden. 

Jag förhandsbeställde egentligen Miss Saigon Live och The Last Five Years innan jag var på biografen och såg Miss Saigon, men eftersom jag redan hade sett den live så visste jag att denna var något jag ville köpa hem och kolla på. Däremot så hade dem rea på The Last Five Years för 20kr så jag kunde inte hålla mig. Dels har jag inte sett den men mest så ärligt talat köpte jag den för att jag älskar Jeremy Jordan och hans sångröst haha. Ska bli spännande att se faktiskt. 


På Comic Con blev det även lite spontanshopping i form av Funko Pops. Oh jösses detta är beroendeframkallande! 

#1 - sandra

åh en claire (och en jamie) vill jag också ha i hyllan

Svar: Jamie fanns faktiskt men jag hoppas på att det kommer en ny Funko med honom för jag var inte alls nöjd med utseendet på den :(
livinginfictionalworlds.blogg.se