Autumn Dreams (2015)


Years after the annulment of their spontaneous marriage a couple discovers a mistake in the paperwork that means they are still husband and wife.

Detta är en typiskt tjej möter kille, kille möter tjej, dem gifter sig i tonåren och vägarna skiljs åt tills dem upptäcker att skillsmässan aldrig gått igenom så dem måste mötas igen. Fråga mig inte varför jag kände att detta var en film jag var tvungen att se, den är så full av klicheer så det är inte sant. Ja ni kan ju säkert redan lista ut slutet på filmen genom att läsa denna text men samtidigt var detta en film jag kände ett behov av att se för stunden. Inte den bästa, inte den sämsta filmen, lagom att förströ tiden med. Välj själva om ni vill se den eller inte.  
#1 - FrökenTV, bloggen om tv och film

jag älskar den typen av filmer ibland. Kan vara rätt mysiga :) haha.

Svar: Jo samma här den var mysig att se men det är ingen jag kommer att kolla om på :P
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Emilia

Åh, jag såg den förra veckan! Hade en sån "måste se hallmark eller hallmark liknande serier"-känsla hela förra veckan och där passar ju Autumn Dreams in.

Svar: Ja det gör det absolut, vad tyckte du då? :)
livinginfictionalworlds.blogg.se