Veckans Film - Before We Go

Veckans Film är ett sammarbete mellan Emelie, ElinKarin och så lilla mig här på Living In Fictional Worlds. Varje Söndag kommer vi att välja en specifik film som vi skriver vad vi vill om. Det kan vara en recension, en lista på favoritkaraktärer, tips på liknande filmer, ja vad som helst som rör just den filmen. Kul va? 

 
 
En ung kvinna i New York missar 01.30 tåget till Boston och en gatumusiker tillbringar natten med att försöka hjälpa henne tillbaka hem.

Väldigt förutsägbart men rätt så fin historia ändå. Tyvärr kommer jag nog inte att se om den.

"If you´re comitted to somebody, you don´t allow yourself to find perfection in someone else."

#1 - Emelie Karlsson

Har du några tips på filmer du vill se i detta samarbete???

Svar: Naomi & Elys No Kiss List eller som den heter på svenska Naomi & Elys Kyssförbudslista skulle vara intressant och se och diskutera med er :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Emelie Karlsson

Sv: Åh, jag har läst en av böckerna av Rachel Cohn/David Levithan - Dash & Lily var det. Men Naomi & Ely kan nog bli filmen vi ser efter Millin Dollar Arm!

Svar: hoppas det för jag tror den kan bli en intressant diskussions film :)
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Ebba

Sååå bra ju!

Svar: Den var bra men tror nog att tröttheten jag kände då spelade in, men tyckte den var bra :D
livinginfictionalworlds.blogg.se