Miss Saigon på Bio

I slutet av förra året befann jag mig i London för att se denna fantastiska show live på scen med detta otroligt duktiga cast där även vår svenska stjärna Marsha Songcome medverkar. Nu kommer den alltså att visas på biografer över hela England. Jag vet inte ännu om man även kommer att kunna se den här i Sverige, vilket jag absolut hoppas på för den är helt fantastisk! Det ryktades även för ett tag sedan i Twitterversumet att den efter biovisningarna även kommer att släppas på DVD. Håller tummarna! 

Reklamen för biovisningen:



Trailern för Musikalen i helhet (sååååå bra):

#1 - Emelie Karlsson

Har aldrig hört talats om det här faktiskt!

Svar: Dem gjorde likadant med Billy Elliot live för några år sedan och då släppte dem den på DVD efteråt så jag hoppas verkligen att dem gör likadant med Miss Saigon för den är riktigt riktigt bra. Fick precis veta att dem även planerar en långfilm av den 2018 precis som dem gjort med Les Misérables och även skall göra av Wicked :D
livinginfictionalworlds.blogg.se