Utmaningar 2017

Det var ett tag sedan jag utmanade mig själv med något inom just denna kategori och tänkte att nu är det väl dags så här kommer det en lista med alla mina utmaningar som jag hoppas på att hinna med under år 2017. 

 
Veckans Film - Detta är ju något som jag gör tillsammans med andra film och seriebloggare som fortsätter nu år 2017 vilket är jätteroligt för man hittar så många roliga filmer som man inte annars hade kollat på.

Disney utmaningen -  Denna utmaning nämnde jag någon gång nu i somras men jag tänker alltså se om på Disney klassikerna och även en och annan nyhet som kommer. 

Mitt födelseår 89 -
Jag har planerat att kolla utbudet av filmer som faktiskt släpptes det året som jag föddes alltså 1989. 

Förutom dessa utmaningar ovan så ska jag försöka avsluta en del serier som jag påbörjat och påbörja nya men det är så svårt att se just nu vilka det skulle bli. 

Har ni några utmaningar ni ska göra nästa år?
#1 - sandra

härliga utmaningar!

Svar: Ja jag tänkte att det var dags med lite utmaningar :P
livinginfictionalworlds.blogg.se