Favoritskådespelare 10 - Rebecca Ferguson

 
Namn: Rebecca Louisa Ferguson Sundström
Ålder:
33 år
Fakta: Rebecca tog studenten från Adolf Fredriks Musikskola 1999. Hon slog igenom som karaktären Anna i såpoperan Nya Tider.Hon fick en Golden Globe nominering 2013 för sin roll som Elizabeth Woodville i The White Queen.

Favoritfilmer & Tv-serier:
Nya Tider
The White Queen
Kvinnan på Tåget

Filmer & TV-serier jag ser fram emot att se: 
Hercules
The red Tent
Despite The Falling Snow
Florence Foster Jenkins
The Greatest Showman
The Lady and the Panda
#1 - Flisan

sv: ja jag håller med, jag hatar att vänta haha :P

#2 - Linusdotter

Hon är väl även med i någon Mission Impossible-film? Kan ha varit en annan svensk skådespelerska för de pratar svenska i filmen.

Svar: Jo hon är med i dem men jag har inte sett dem ännu :P
livinginfictionalworlds.blogg.se

#3 - Emelie Karlsson

Är jätte taggad på hennes uppkommande "The Snowman"!

Svar: Ja blev lite nyfiken på den också faktiskt när jag läste på om den.
livinginfictionalworlds.blogg.se