Gilmore Girls

Nu börjar premiären på Netflix att närma sig med stormsteg. Om exakt 3 månader så återvänder våra nära och kära i Stars Hollow till tv-rutan eller ja i mitt fall datorskärmen. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska sluka allt på en och samma gång eller om jag ska sansa mig, dra ut på det hela och faktiskt se dem på säsongen de utspelar sig på för att få lite extra feeling till det hela. Har ni funderat ut någon bra plan? 

#1 - Felicia

Jag såg om alla säsongerna precis före sommaren. Då visste man inte något datum än. Jag drog ut det på två månader då tror jag det var, längre än så kan jag ej, haha.

Svar: Håller på med att kolla om på dem med. Ska precis börja på säsong 2. Men är så taggad på Netflix premiären nu! :D
livinginfictionalworlds.blogg.se

#2 - Katrine

Jag skulle vilja titta på ett avsnitt i veckan, så man får njuta av de nya så länge som möjligt. Men tror som sagt att det kommer bli svårt eftersom det kommer vara spoilers överallt på internet, så kommer nog titta på alla avsnitt "med en gång".

Svar: Kommer nog bestämma i sista stund haha
livinginfictionalworlds.blogg.se